Самойлюкевич І. В., Дєньгаєва С. В. (2020) Формування умінь креативного мислення учнів початкових класів на уроках англійської мови. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». № 94. С. 282–289.
Самойлюкевич Зб_НТН_94_21.05.20.pdf
Завантажити (945kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування вмінь креативного мислення в учнів початкових класів на уроках англійської мови. Автори виокремлюють основні вміння креативного мислення, які доцільно розвивати в учнів початкових класів у процесі навчання англійської мови; аналізують засоби формування вмінь креативного мислення на уроках англійської мови та наводять приклади вправ для розвитку креативності в учнів початкових класів на уроках англійської мови. Дослідження проблеми розвитку креативності в учнів початкових класів у процесі навчання англійської мови базується на розумінні творчої діяльності як виходу за межі заданого, як рух у «креативному полі».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 23 Черв 2020 17:18 |
Оновлення: | 23 Черв 2020 17:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31264 |
ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В., Дєньгаєва С. В. Формування умінь креативного мислення учнів початкових класів на уроках англійської мови. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». 2020. № 94. С. 282–289. |