Мороз Л. В., Пашко І. О. (2009) Соціокультурний аспект у вивченні іноземної мови як чинник розвиваючого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 38–42.
Preview
8_46.pdf
Завантажити (156kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено соціокультурному аспекту у вивченні іноземної мови як чиннику розвиваючого навчання в ЗОШ та ВНЗ. Простежено історико-культурний процес становлення лінгвокраїнознаства як продуктивної моделі у вивченні іноземної мови. Обґрунтовано можливі шляхи реалізації лінгвокраїнознавчого підходу до вивчення іноземної мови, спрямованого на активізацію свідомої, творчої, пошукової діяльності учнів.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика | 
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. | 
| Дата подачі: | 28 Жовт 2009 12:16 | 
| Оновлення: | 14 Серп 2015 23:00 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3134 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Мороз Л. В., Пашко І. О. Соціокультурний аспект у вивченні іноземної мови як чинник розвиваючого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 46. С. 38–42. | 


