Мороз Л. В., Пашко І. О. (2009) Соціокультурний аспект у вивченні іноземної мови як чинник розвиваючого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 38–42.
Preview
8_46.pdf
Завантажити (156kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено соціокультурному аспекту у вивченні іноземної мови як чиннику розвиваючого навчання в ЗОШ та ВНЗ. Простежено історико-культурний процес становлення лінгвокраїнознаства як продуктивної моделі у вивченні іноземної мови. Обґрунтовано можливі шляхи реалізації лінгвокраїнознавчого підходу до вивчення іноземної мови, спрямованого на активізацію свідомої, творчої, пошукової діяльності учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Жовт 2009 10:16 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3134 |
ДСТУ 8302:2015: | Мороз Л. В., Пашко І. О. Соціокультурний аспект у вивченні іноземної мови як чинник розвиваючого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 46. С. 38–42. |