Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Творчий вимір потенціалу учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти

Сліпчишин Л. (2020) Творчий вимір потенціалу учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць. № 94. С. 314–320.

[thumbnail of Сліпчишин  Зб_НТН_94_20.pdf]
Preview
Текст
Сліпчишин Зб_НТН_94_20.pdf

Завантажити (485kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутність потенціалів розвитку людини, які при певних умовах перетворюються у реальні здібності та обдарованості. Зазначено, що важливу роль у перетворенні потенціалів молодої людини у здібності відіграє освіта. Автором проаналізовано основні концепції, які обґрунтовують поетапний процес перетворення потенціалів у здібності та обдарованість. Увага акцентована на тому, що позитивні динамічні зрушення в особистості можливі за умов цілісного підходу до визначення зовнішніх умов і внутрішніх чинників в їх взаємозв’язку. Підкреслено важливість розуміння педагогами фундаментальних основ процесу розвитку обдарованості учнів та їх практичного застосування. Наведено результати дослідження індивідуальних профілів учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, які здобувають технічний і художній фахи за методикою множинного інтелекту. Проаналізовано розподіл обдарованостей та їх рівень у майбутніх робітників, що здобувають технічні та художні фахи. Встановлено, що майбутні робітники технічних профілів у порівнянні з учнями, що здобувають художній фах, мають нижчий рівень розвитку абстрактності. Це є перешкодою для розвитку тих обдарованостей, які пов’язані з вищими гуманними категоріями (духовність, цінності тощо). Звернено увагу на актуальність удосконалення змісту урочно-позаурочної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти та її спрямування на реалізацію потенціалів учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 28 Черв 2020 06:17
Оновлення: 28 Черв 2020 06:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31349
ДСТУ 8302:2015: Сліпчишин Л. Творчий вимір потенціалу учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць. 2020. № 94. С. 314–320.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу