Рехнер Т. С., Дручик А. С., Власенко Р. П. (2020) Особливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярів. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття.. С. 160–162.
дручикстраницы-160-163.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
Порушення нормального функціонування опорно-рухового апарату у школярів посідають третє місце після захворювань серцево-судинної системи та онкологічних захворювань [2]
Тому метою дослідження було вивчення впливу шкільного навантаження на нормальне функціонування органів опорно-рухового апарату.
За даними Міністерства охорони здоров’я України кожна 4-та дитина має проблеми з поставою, основною причиною цього є надмірна кількість годин проведена сидячи, а також навантаження на спину у вигляді тяжких шкільних ранців. Наказом МОЗ України від 18.01.2007 №13 затверджено «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» [3], де вага підручників із врахуванням одного дня навчання у школі разом зі шкільним приладдям, без ваги портфеля або ранця, не повинна перевищувати допустимих гігієнічних норм: 1-2 класи - 1,5 - 2,0 кг; 3-4 класи - 2,0 - 2,3 кг; 5-6 класи - 2,3 - 3,0 кг; 7-8 класи - 3,0 - 3,5 кг; 9-10 (11) класи - 3,5 - 4,5 кг.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QH Природознавство Q Наука > QP Фізіологія |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра екології та географії |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 08 Лип 2020 12:02 |
Оновлення: | 08 Лип 2020 12:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31370 |
ДСТУ 8302:2015: | Рехнер Т. С., Дручик А. С., Власенко Р. П. Особливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярів. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття. 2020.. С. 160–162. |