Коновальчук І. М. (2019) Аналіз сутності готовності вчителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун.. С. 338–349.
Preview
Монографія_Коновальчук_Інна_Аналіз_понять_(2).PDF
Завантажити (365kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 03 Лист 2020 12:20 |
Оновлення: | 03 Лист 2020 12:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31707 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. М. Аналіз сутності готовності вчителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун. 2019.. С. 338–349. |