Рудницька Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 197–202.
Preview
ст. пробл. навч..pdf
Завантажити (340kB) | Preview
Анотація
Виконання дослідницьких робіт порівняно з іншими формами навчальної діяльності дозволяє найбільш ефективно й поступово здійснити перехід від традиційного підходу в навчанні до нового, продуктивного навчання. За допомогою використання дослідницького підходу в навчальному процесі можна розвинути такі універсальні здібності й компетентності учнів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Проблемне навчання,розвиток,пізнавальна самостійность |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 20 Лист 2020 07:18 |
Оновлення: | 20 Лист 2020 07:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31774 |
ДСТУ 8302:2015: | Рудницька Н. Ю. Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 197–202. |