Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів

Рудницька Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 197–202.

[thumbnail of ст. пробл. навч..pdf]
Preview
Текст
ст. пробл. навч..pdf

Завантажити (340kB) | Preview

Анотація

Виконання дослідницьких робіт порівняно з іншими формами навчальної діяльності дозволяє найбільш ефективно й поступово здійснити перехід від традиційного підходу в навчанні до нового, продуктивного навчання. За допомогою використання дослідницького підходу в навчальному процесі можна розвинути такі універсальні здібності й компетентності учнів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Проблемне навчання,розвиток,пізнавальна самостійность
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 20 Лист 2020 07:18
Оновлення: 20 Лист 2020 07:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31774
ДСТУ 8302:2015: Рудницька Н. Ю. Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 197–202.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу