Жирна І. С. (2020) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 49–53.
Preview
Ы.Жирна.PDF
Завантажити (471kB) | Preview
Анотація
Пізнавальна активність дошкільників розглядається, як “вольова цілеспрямована дія”, а у пізнавальному процесі, активність виявляться у “зацікавленому прийнятті інформації, у бажанні поглибити свої знання, у самостійному пошуку відповідей на питання, що цікавлять, у виявленні елементів творчості, реалізації, в умінні засвоювати спосіб пізнання й застосовувати його на іншому матеріалі”.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Розвиток, пізнавальна, активність, процес, ознайомлення, структура, множини, число |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 27 Лист 2020 08:19 |
Оновлення: | 27 Лист 2020 08:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31841 |
ДСТУ 8302:2015: | Жирна І. С. Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 49–53. |