Концепція ноосферної освіти у першому наближенні

Вознюк, О. В. (2021) Концепція ноосферної освіти у першому наближенні. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія / За наук. ред. А.П. Самодрина. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук : ПП Щербатих О. В., pp. 120-145. ISBN 978-617-639-291-0

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Психолого-педагогічна концепція ноосферної освіти базується на двох аспектах, пов'язаних як з резонансними ефектами, що мають просторово-польову, ноосферну природу, так і з завданням з формування самосвідомості людини як вільної самодетермінованої, творчої сутності. Метою життя людини є ноосфера як гармонійний суспільний лад, що реалізується через: принцип "ціле – більше частин", феномен резонансу, особистість як вільну, творчу, гармонійну істоту, механізм певної критичної маси гармонійних особистостей.

Item Type: Book Section
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 13 Mar 2021 12:03
Last Modified: 13 Mar 2021 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32355

Actions (login required)

View Item View Item