Мирончук Н. М. (2020) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності: теорія і практика: монографія. Інше. О.О.Євенок, Житомир.
Мирончук_Монографія_вступ_висновки.pdf
Завантажити (886kB) | Preview
Анотація
У монографії розкриваються теоретико-методологічні основи та організаційно-методичні засади контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності у межах методологічно-цільового, теоретико-контекстуального, концептуально-проєктивного, організаційно-методичного блоків дослідницької роботи, які представляють чотири взаємопов’язані розділи монографії.
Видання адресоване науковцям, докторантам, аспірантам, науково-педагогічним працівникам закладів вищої освіти, майбутнім викладачам вищої школи.
Тип ресурсу: | Звіт (Інше) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Миколаївна Мирончук |
Дата подачі: | 02 Квіт 2021 19:23 |
Оновлення: | 02 Квіт 2021 19:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32439 |