Вікарчук О. І., Ніколаєнко С. М., Калініченко О. О., Пойта І. О., Саух І. В. (2021) Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Preview
Курсова_методичка маркетинг дисц..pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 17 Трав 2021 16:38 |
Оновлення: | 31 Трав 2021 15:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32642 |