Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації

Вікарчук О. І., Ніколаєнко С. М., Калініченко О. О., Пойта І. О., Саух І. В. (2021) Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[thumbnail of Курсова_методичка маркетинг дисц..pdf]
Preview
Текст
Курсова_методичка маркетинг дисц..pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 17 Трав 2021 16:38
Оновлення: 31 Трав 2021 15:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32642

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу