Заброцький М. М. (2006) Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (7). С. 104–110.
Preview
2.pdf
Завантажити (121kB) | Preview
Анотація
Обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей
самосвідомості вчителя як суб’єкта професійної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійне становлення, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, професійна свідомість, самосвідомість, образ Я. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2009 09:23 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3274 |