Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя

Заброцький М. М. (2006) Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (7). С. 104–110.

Анотація

Обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей
самосвідомості вчителя як суб’єкта професійної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійне становлення, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, професійна свідомість, самосвідомість, образ Я.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2009 09:23
Оновлення: 14 Серп 2015 20:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3274

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу