Заброцький М. М. (2006) Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 7. С. 104–110.
Preview
2.pdf
Завантажити (121kB) | Preview
Анотація
Обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей
самосвідомості вчителя як суб’єкта професійної діяльності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | професійне становлення, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, професійна свідомість, самосвідомість, образ Я. |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
| Дата подачі: | 05 Лист 2009 11:23 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 23:15 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3274 |
| ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2006. Т. 7, № 7. С. 104–110. |


