Заброцький М. М. (2006) Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 7. pp. 104-110.
Preview
2.pdf
Download (121kB) | Preview
Abstract
Обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей
самосвідомості вчителя як суб’єкта професійної діяльності.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | професійне становлення, педагогічна діяльність, педагогічне спілкування, професійна свідомість, самосвідомість, образ Я. |
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology |
| Depositing User: | Users 475 not found. |
| Date Deposited: | 05 Nov 2009 11:23 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 23:15 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3274 |
| ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Емпіричне дослідження особливостей самосвідомості вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2006. Т. 7, № 7. pp. 104-110. |


