Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини

Вознюк О. В. (2021) Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини. Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 25, 26 трав. 2021 р.)... С. 41–48.

[thumbnail of Вознюк казка_2021.pdf]
Preview
Текст
Вознюк казка_2021.pdf

Завантажити (461kB) | Preview

Анотація

Окреслюється концепція навчальної казки. Показано, що казка як втілення аналітичного знання у "згорнутій" синтетичній формі реалізується у системі підсвідомих архетипових ідей, які здатні трансформуватися в науково-теоретичні сенси у процесі розвитку дитини. За таких умов, чим глибше занурюється дитина у світ чарівних казок та чим більш просторий цей світ, тим більше науково-теоретичних та філософських сенсів вона згодом здатна сприйняти, видобути та кристалізувати.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: чарівна казка, концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку, навчальний ресурс казки
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 04 Черв 2021 06:28
Оновлення: 04 Черв 2021 06:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32743
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини. Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 25, 26 трав. 2021 р.).. 2021.. С. 41–48.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу