Заброцький М. М. (2006) Педагогічна взаємодія: екологічний вимір. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України., 7 (9). С. 77–84.
Preview
5.pdf
Завантажити (114kB) | Preview
Анотація
В статті обґрунтовується доцільність оцінки педагогічної взаємодії відповідно до
принципу екологічності. Аналізуються рівні екологічності, притаманні різним типам
керуванням вчителем міжособистісною взаємодією в системі «педагог – учні».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | екологічність, взаємодія, педагогічна взаємодія, монологічна взаємодія, діалогічна взаємодія. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2009 09:27 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3277 |