Заброцький М. М. (2006) Педагогічна взаємодія: екологічний вимір. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. Т. 7, № 9. С. 77–84.
Preview
5.pdf
Завантажити (114kB) | Preview
Анотація
В статті обґрунтовується доцільність оцінки педагогічної взаємодії відповідно до
принципу екологічності. Аналізуються рівні екологічності, притаманні різним типам
керуванням вчителем міжособистісною взаємодією в системі «педагог – учні».
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | екологічність, взаємодія, педагогічна взаємодія, монологічна взаємодія, діалогічна взаємодія. |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
| Дата подачі: | 05 Лист 2009 11:27 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 23:15 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3277 |
| ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Педагогічна взаємодія: екологічний вимір. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. 2006. Т. 7, № 9. С. 77–84. |


