Павлюченко О. В., Єрмошина Т. В. (2021) Використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в новій українській школі. Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія (66). С. 12–17.
Павлюченко_Єрмошина_Лепбук (1).pdf
Завантажити (700kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто можливість використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в закладах
середньої освіти. У контексті Нової української школи важливим є формування у здобувачів освіти екологічної
грамотності й прагнення до здорового життя. Педагогіка партнерства й компетентнісний підхід потребують
застосування нових форм і методів навчання, заснованих на співпраці учнів, батьків та вчителів. Лепбукінг є
прикладом такої взаємодії і його використання доречне для учнів будь-якого віку. Авторами з’ясовано, що цю
інноваційну технологію можна використовувати як на уроках, так і для проведення позаурочних заходів, вона може
стати основою при вивченні будь-якої біологічної теми. Запропоновано рекомендації щодо багаторазового
використання лепбуків та їх модифікацій. Доведено, що лепбукінг доцільно використовувати в освітньому процесі,
оскільки ця технологія дає можливість поєднувати навчання і творчість, індивідуальну і групову роботу учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 09 Вер 2021 21:57 |
Оновлення: | 09 Вер 2021 21:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33162 |