Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в новій українській школі

Павлюченко О. В., Єрмошина Т. В. (2021) Використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в новій українській школі. Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія (66). С. 12–17.

[thumbnail of Павлюченко_Єрмошина_Лепбук (1).pdf]
Preview
Текст
Павлюченко_Єрмошина_Лепбук (1).pdf

Завантажити (700kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто можливість використання лепбукінгу під час вивчення паразитів людини в закладах
середньої освіти. У контексті Нової української школи важливим є формування у здобувачів освіти екологічної
грамотності й прагнення до здорового життя. Педагогіка партнерства й компетентнісний підхід потребують
застосування нових форм і методів навчання, заснованих на співпраці учнів, батьків та вчителів. Лепбукінг є
прикладом такої взаємодії і його використання доречне для учнів будь-якого віку. Авторами з’ясовано, що цю
інноваційну технологію можна використовувати як на уроках, так і для проведення позаурочних заходів, вона може
стати основою при вивченні будь-якої біологічної теми. Запропоновано рекомендації щодо багаторазового
використання лепбуків та їх модифікацій. Доведено, що лепбукінг доцільно використовувати в освітньому процесі,
оскільки ця технологія дає можливість поєднувати навчання і творчість, індивідуальну і групову роботу учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 09 Вер 2021 21:57
Оновлення: 09 Вер 2021 21:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33162

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу