Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Myth-Making by Advertising Means: Socio-Philosophical and Historical-Philosophical Discourses

Слюсар В. М. (2021) Myth-Making by Advertising Means: Socio-Philosophical and Historical-Philosophical Discourses. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. № 89. С. 138–147. ISSN 2663-7650.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (904kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 13 Груд 2021 13:03
Оновлення: 13 Груд 2021 13:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33502
ДСТУ 8302:2015: Слюсар В. М. Myth-Making by Advertising Means: Socio-Philosophical and Historical-Philosophical Discourses. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2021. № 89. С. 138–147.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу