Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Myth-making by advertising means: socio-philosophical and historical-philosophical discourses

Слюсар В. М. (2021) Myth-making by advertising means: socio-philosophical and historical-philosophical discourses. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (89). С. 138–147. ISSN 2663-7650.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (904kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 13 Груд 2021 11:03
Оновлення: 13 Груд 2021 11:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33502

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу