Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Substantive Approach to the Definition of “Advertising”: Philosophical and Communicative Aspect

Слюсар В. М., Shkil L. L., Слюсар М. В. (2021) Substantive Approach to the Definition of “Advertising”: Philosophical and Communicative Aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. № 90. С. 103–112. ISSN 2663-7650.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
Текст
12.pdf

Завантажити (742kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 12 Січ 2022 12:49
Оновлення: 12 Січ 2022 12:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33587
ДСТУ 8302:2015: Слюсар В. М., Shkil L. L., Слюсар М. В. Substantive Approach to the Definition of “Advertising”: Philosophical and Communicative Aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2021. № 90. С. 103–112.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу