Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Substantive approach to the definition of "advertising": philosophical and communicative aspect

Слюсар В. М., Shkil L. L., Слюсар М. В. (2021) Substantive approach to the definition of "advertising": philosophical and communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (90). С. 103–112. ISSN 2663-7650.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
Текст
12.pdf

Завантажити (742kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 12 Січ 2022 10:49
Оновлення: 12 Січ 2022 10:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33587

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу