Вознюк О. В. (2022) Педагогічна парадоксологія як ефективний інструмент формування ноосферної свідомості. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук, С. 66–138. ISBN 978-617-639-331-3.
Preview
Вознюк пед парадокология ред.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Парадоксальне мислення постає вищим – третім етапом онто- та філогенетичного розвитку людини, коли спостерігається поступове зростання асиметрії півкуль, рух від симетрії до асиметрії, найбільший вияв якої досягається у зрілому віці. Потім, при старінні, півкульова асиметрія поступово нівелюється
| Тип ресурсу: | Розділ книги |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія, психологія, релігія > BC Логіка B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 21 Бер 2022 22:15 |
| Оновлення: | 21 Бер 2022 22:15 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33831 |


