Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теорія і методика співпраці з родинами: Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта

Гогола І. О., Гужанова Т. С. (2022) Теорія і методика співпраці з родинами: Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

[thumbnail of ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА СПІВПРАЦІ З РОДИНАМИ.pdf]
Preview
pdf
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА СПІВПРАЦІ З РОДИНАМИ.pdf

Завантажити (507kB) | Preview

Анотація

Запропоновані методичні рекомендації до семінарських занять містять основні питання, необхідні для поглиблення та розширення знань здобувачів вищої освіти стосовно майбутньої професії вихователя закладу дошкільної освіти.
Зазначене навчальне видання сприятиме розширенню знань здобувачів вищої освіти про взаємодію закладу дошкільної освіти з родинами, ознайомленню з різноманітними формами взаємодії, оволодінню формами і методами спільної з родинами різнопланової освітньо-виховної діяльності. Тематика практичних занять допоможе здобувачам вищої освіти успішно підготуватися до майбутньої педагогічної діяльності у закладі дошкільної освіти.
Призначені для студентів денної та заочної форми навчання, що здобувають освіту за спеціальністю 012 Дошкільна освіта.

Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 13 Квіт 2022 16:39
Оновлення: 13 Квіт 2022 16:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33875

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу