Горобченко Н. В., Баюн К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). С. 45–49. ISSN 2221-6316.
гор-баюн-46-50.pdf
Завантажити (129kB) | Preview
Анотація
Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню
та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме
інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Оксана Борковська |
Дата подачі: | 06 Трав 2022 07:25 |
Оновлення: | 06 Трав 2022 07:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33968 |