Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови

Горобченко Н. В., Баюн К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). С. 45–49. ISSN 2221-6316.

[thumbnail of гор-баюн-46-50.pdf]
Preview
Текст
гор-баюн-46-50.pdf

Завантажити (129kB) | Preview

Анотація

Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню
та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме
інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Оксана Борковська
Дата подачі: 06 Трав 2022 07:25
Оновлення: 06 Трав 2022 07:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33968

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу