Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей

Федорова М. А. (2022) Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»... С. 119–124.

[thumbnail of 2022 Житомир нові технології.pdf]
Preview
pdf
2022 Житомир нові технології.pdf

Завантажити (638kB) | Preview

Анотація

У статті автором проаналізовано проблему розвитку відображувальної гри у ранньому дитинстві, а також напрями роботи закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку ігрової діяльності дітей. Гра не виникає спонтанно, а
формується тільки в результаті засвоєння дитиною ігрових дій, способів
організації гри в процесі спільної з дорослим діяльності. Другий рік життя дитини характеризується появою відображувальної гри, змістом якої є дії з
предметами відповідно до їх функціонального призначення; після 2,5 років
розвивається сюжетно-відображувальна гра, що включає відображення
дитиною різних сюжетів, близьких за досвідом, проте є предметною за своїм змістом. У процесі відображувальної гри дитина оволодіває такими уміннями:
переносити засвоєні дії на інші предмети, відокремлювати дії від предмета,
усвідомлювати власні дії та порівнювати їх із діями однолітків і дорослих. На
основі аналізу наукової літератури виділено педагогічні умови розвитку відображувальної гри у дітей раннього віку, яких необхідно дотримуватись в
сім’ї і ЗДО: розвиток інтересу до іграшок; створення предметно-ігрового
середовища в групі ЗДО і сім’ї; розвиток у дітей предметних та ігрових дій;
знайомство з функціональним використанням різних предметів і предметів –
замінників; забезпечення емоційного і мовленнєвого супроводу відображувальної
гри; розвиток сюжетно-відображувальної гри наприкінці раннього віку.
Становлення відображувальної гри здійснюється у напрямі від формування
однієї ігрової дії, потім приділяється увага формуванню ланцюжка ігрових дій і,
нарешті, здійснюється поєднання 2-3 ігрових ліній.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ігрова діяльність, ознайомлювальна гра, відображувальна гра, сюжетно-відображувальна гра, ранній вік.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 03 Черв 2022 20:52
Оновлення: 19 Січ 2023 08:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34075
ДСТУ 8302:2015: Федорова М. А. Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».. 2022.. С. 119–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу