Дем’янчук Ю. Ю. (2021) Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей, які мають порушення обробки сенсорної інформації. Педагогічні інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Миколаїв, 28-29 квіт. 2021 р.. С. 241–242.
Preview
Сенсорна інтеграція.pdf
Завантажити (434kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | супровід дітей, сенсорний розвиток, сенсорна інформація, порушення обробки сенсорної інформації |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Юля Дем'янчук |
| Дата подачі: | 30 Черв 2022 23:21 |
| Оновлення: | 30 Черв 2022 23:21 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34300 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дем’янчук Ю. Ю. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей, які мають порушення обробки сенсорної інформації. Педагогічні інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Миколаїв, 28-29 квіт. 2021 р.. 2021. С. 241–242. |


