Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей, які мають порушення обробки сенсорної інформації

Дем'янчук Ю. Ю. (2021) Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей, які мають порушення обробки сенсорної інформації. Педагогічні інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Миколаїв, 28-29 квіт. 2021 р... С. 241–242.

[thumbnail of Сенсорна інтеграція.pdf]
Preview
Текст
Сенсорна інтеграція.pdf

Завантажити (434kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: супровід дітей, сенсорний розвиток, сенсорна інформація, порушення обробки сенсорної інформації
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Юля Дем'янчук
Дата подачі: 30 Черв 2022 20:21
Оновлення: 30 Черв 2022 20:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34300
ДСТУ 8302:2015: Дем'янчук Ю. Ю. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей, які мають порушення обробки сенсорної інформації. Педагогічні інновації : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Миколаїв, 28-29 квіт. 2021 р.. 2021.. С. 241–242.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу