Вознюк О. В. (2022) Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка. Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського.. С. 88–107.
Вознюк Макаренко ___ останн 2022.pdf
Завантажити (658kB) | Preview
Анотація
Стрімкий розвиток педагогічної науки характеризується пошуком фундаментальних підходів до побудови навчально-виховного процесу, виявленням глибинних сенсів розвитку людини. У зв’язку з цим вкрай важливим постає аналіз виховного середовища, яке створив А.С. Макаренко у своєму виховному закладі, оскільки за розвивальною ефективністю цей заклад вважається неперевершеним: сто відсотків всіх вихованців, які потрапили у колонію і пройшли її повний "курс", у подальшому не виявили рецидивів і не повернулися у своє злочинне минуле.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 01 Лип 2022 21:10 |
Оновлення: | 01 Лип 2022 21:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34309 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка. Кременчуччина – основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали ІІІ-ї науково-педагогічної експедиції Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського. 2022.. С. 88–107. |