Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії

Якса Н. В. (2009) Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 76–80.

[thumbnail of 15_47_.pdf]
Preview
PDF
15_47_.pdf

Завантажити (158kB) | Preview

Анотація

У статті обговорюються закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, серед яких важливими є закономірності циклічності; гетерохронності; цілісності і згармонізованості; оптимальності і доцільності, що відображають її гуманістичне спрямування, потребу у реалізації принципу діалогічності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 17 Лист 2009 10:25
Оновлення: 14 Серп 2015 20:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3464
ДСТУ 8302:2015: Якса Н. В. Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 76–80.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу