Якса Н. В. (2009) Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 76–80.
Preview
15_47_.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
У статті обговорюються закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, серед яких важливими є закономірності циклічності; гетерохронності; цілісності і згармонізованості; оптимальності і доцільності, що відображають її гуманістичне спрямування, потребу у реалізації принципу діалогічності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Лист 2009 10:25 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3464 |
ДСТУ 8302:2015: | Якса Н. В. Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 76–80. |