Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Принципи і показники оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін

Райковська Г. О. (2009) Принципи і показники оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). С. 99–103.

[thumbnail of 19_47_.pdf]
Preview
PDF
19_47_.pdf

Завантажити (145kB) | Preview

Анотація

Дана стаття присвячена методиці оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах. Розроблена система критеріїв дозволяє охарактеризувати як кількісні, так і якісні параметри навчання і визначальним принципом виступає цілісний особистісно-професійний розвиток майбутнього фахівця.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 17 Лист 2009 10:35
Оновлення: 14 Серп 2015 20:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3468

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу