Райковська Г. О. (2009) Принципи і показники оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). С. 99–103.
Preview
19_47_.pdf
Завантажити (145kB) | Preview
Анотація
Дана стаття присвячена методиці оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах. Розроблена система критеріїв дозволяє охарактеризувати як кількісні, так і якісні параметри навчання і визначальним принципом виступає цілісний особистісно-професійний розвиток майбутнього фахівця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Лист 2009 10:35 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3468 |