Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики

Ковальчук О. А. (2009) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 165–170. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 32_47_.pdf]
Preview
PDF
32_47_.pdf

Завантажити (164kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено категорійний аналіз поняття "становлення" та "професійне становлення" майбутнього вчителя на основі філософського, психологічного та педагогічного підходів за допомогою методу порівняльного аналізу. Виділено основні етапи професійного становлення майбутнього вчителя. Проаналізовано проблеми професійного становлення майбутнього вчителя у сучасній педагогічній теорії та практиці на етапі професійного навчання та у процесі педагогічної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 17 Лист 2009 12:36
Оновлення: 26 Серп 2016 20:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3483
ДСТУ 8302:2015: Ковальчук О. А. Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 165–170.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу