Zhytomyr State University Library

Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики

Ковальчук О. А. (2009) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. pp. 165-170. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 32_47_.pdf]
Preview
Text
32_47_.pdf

Download (164kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено категорійний аналіз поняття "становлення" та "професійне становлення" майбутнього вчителя на основі філософського, психологічного та педагогічного підходів за допомогою методу порівняльного аналізу. Виділено основні етапи професійного становлення майбутнього вчителя. Проаналізовано проблеми професійного становлення майбутнього вчителя у сучасній педагогічній теорії та практиці на етапі професійного навчання та у процесі педагогічної діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 17 Nov 2009 14:36
Last Modified: 26 Aug 2016 23:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3483
ДСТУ 8302:2015: Ковальчук О. А. Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. pp. 165-170.

Actions (login required)

View Item
View Item