Ковальчук О. А. (2009) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. pp. 165-170. ISSN 2076-6173.
Preview
32_47_.pdf
Download (164kB) | Preview
Abstract
У статті здійснено категорійний аналіз поняття "становлення" та "професійне становлення" майбутнього вчителя на основі філософського, психологічного та педагогічного підходів за допомогою методу порівняльного аналізу. Виділено основні етапи професійного становлення майбутнього вчителя. Проаналізовано проблеми професійного становлення майбутнього вчителя у сучасній педагогічній теорії та практиці на етапі професійного навчання та у процесі педагогічної діяльності.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 17 Nov 2009 14:36 |
| Last Modified: | 26 Aug 2016 23:22 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3483 |
| ДСТУ 8302:2015: | Ковальчук О. А. Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. pp. 165-170. |


