Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування логічно пов’язаних висловлювань учнів молодшої школи засобами вербально-зображальної наочності

Корець В. А. (2022) Формування логічно пов’язаних висловлювань учнів молодшої школи засобами вербально-зображальної наочності. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. № XV. С. 124–127.

[thumbnail of В. А. Корець ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНО ПОВ’ЯЗАНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ УЧНІВ МОЛОДШОЇ ШКОЛИ.pdf]
Preview
Текст
В. А. Корець ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНО ПОВ’ЯЗАНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ УЧНІВ МОЛОДШОЇ ШКОЛИ.pdf

Завантажити (767kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 07 Груд 2022 09:24
Оновлення: 07 Груд 2022 09:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35243
ДСТУ 8302:2015: Корець В. А. Формування логічно пов’язаних висловлювань учнів молодшої школи засобами вербально-зображальної наочності. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. 2022. № XV. С. 124–127.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу