Електронна бібліотека Житомирського державного університету

КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект

Колесник В. В. (2022) КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. № XV. С. 112–115.

[thumbnail of В. В. Колесник КОНЦЕПТ ЯК МЕНТАЛЬНА ОДИНИЦЯ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЗНАНЬ СЕМАНТИКО-КОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ.pdf]
Preview
Текст
В. В. Колесник КОНЦЕПТ ЯК МЕНТАЛЬНА ОДИНИЦЯ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЗНАНЬ СЕМАНТИКО-КОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ.pdf

Завантажити (542kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 07 Груд 2022 09:41
Оновлення: 07 Груд 2022 09:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35246
ДСТУ 8302:2015: Колесник В. В. КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. 2022. № XV. С. 112–115.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу