Галус О. М. (2005) Індивідуалізація навчання в контексті адаптації студентів до пізнавальної діяльності у педагогічному ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 71–74.
Preview
E56B5B2.pdf
Завантажити (109kB) | Preview
Анотація
Актуалізується проблема підвищення ролі індивідуальної роботи зі студентами в контексті їх професійної адаптації до навчання у вищому ступеневому педагогічному закладі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | В.С. Тищук |
Дата подачі: | 09 Лист 2008 08:47 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/353 |
ДСТУ 8302:2015: | Галус О. М. Індивідуалізація навчання в контексті адаптації студентів до пізнавальної діяльності у педагогічному ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 20. С. 71–74. |