Пилявець Л. В. (2022) Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. № XV. С. 225–228.
Preview
Л. В. Пилявець КУМУЛЯТИВНА КАЗКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.pdf
Завантажити (548kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 09 Груд 2022 12:56 |
Оновлення: | 09 Груд 2022 13:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35357 |
ДСТУ 8302:2015: | Пилявець Л. В. Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. 2022. № XV. С. 225–228. |