Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи

Пилявець Л. В. (2022) Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. № XV. С. 225–228.

[thumbnail of Л. В. Пилявець КУМУЛЯТИВНА КАЗКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.pdf]
Preview
Текст
Л. В. Пилявець КУМУЛЯТИВНА КАЗКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.pdf

Завантажити (548kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 09 Груд 2022 12:56
Оновлення: 09 Груд 2022 13:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35357
ДСТУ 8302:2015: Пилявець Л. В. Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. 2022. № XV. С. 225–228.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу