Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основи створення персонажу для комп'ютерної 2D гри

Королюк Валерія, Жуковський С. С. (2022) Основи створення персонажу для комп'ютерної 2D гри. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (18-19 листопада 2021 р.).. № IX. С. 249–253.

[thumbnail of Королюк_збірник_22.pdf]
Preview
Текст
Королюк_збірник_22.pdf

Завантажити (87kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Сергій Станіславович Жуковський
Дата подачі: 19 Груд 2022 20:57
Оновлення: 19 Груд 2022 20:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35630
ДСТУ 8302:2015: Королюк Валерія, Жуковський С. С. Основи створення персонажу для комп'ютерної 2D гри. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (18-19 листопада 2021 р.).. 2022. № IX. С. 249–253.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу