Вознюк О. В. (2022) Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць. С. 58–61.
Preview
Вознюк О. Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов.pdf
Завантажити (427kB) | Preview
Анотація
Розглядаються важливі психолінгвістичні феномени, такі, як "педагогічний резонанс", феномен "дзеркальних нейронів", "викликані потенціали головного мозку", "праймінг-ефект", що мають бути відомими широкому колу педагогів-практиків та використовуватися ними в освітньому процесі під час викладання іноземних мов.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | структури мозку, дзеркальний ефект, емпатійні реакції |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
| Дата подачі: | 20 Груд 2022 10:43 |
| Оновлення: | 20 Груд 2022 10:43 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35633 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць. 2022. С. 58–61. |


