Бабенко В. М. (2004) Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять із зарубіжної літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 15. С. 10–13.
Preview
04bvmzzl.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема сучасної вузівської лекції з зарубіжної літератури. Визначаються завдання, типи, структура лекції та прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Ключові поняття: інформативна лекція, проблемна лекція, проблемна ситуація, пізнавальна діяльність, професійно-навчальна діяльність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Груд 2009 08:57 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3582 |
ДСТУ 8302:2015: | Бабенко В. М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекційних занять із зарубіжної літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 15. С. 10–13. |