Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. А. (2020) Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: (15). С. 240–257.
Preview
3.pdf
Завантажити (716kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Людмила Олександрівна Котлова |
Дата подачі: | 12 Січ 2023 09:35 |
Оновлення: | 12 Січ 2023 09:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35821 |