Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки

Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. А. (2020) Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: (15). С. 240–257.

[thumbnail of 3.pdf]
Preview
Текст
3.pdf

Завантажити (716kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 12 Січ 2023 09:35
Оновлення: 12 Січ 2023 09:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35821

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу