Кириченко В. В. (2022) Розвиток інформаційної культури у педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Психологічний журнал. № 9. С. 25–34. ISSN 2617-2100.
269993-Текст статті-622382-1-10-20221223.pdf
Завантажити (3MB) | Preview
Анотація
У роботі здійснюється моніторинг розвитку інформаційної культури у педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, які проходять підвищення кваліфікації у закладах вищої освіти. Завдання дослідження полягають у вивченні рівня розвитку інформаційної культури у педагогічних працівників відповідно залежно від стажу педагогічної діяльності, визначенні рівня розвитку компетентностей, які входять до технологічного та соціально-психологічного рівнів інформаційної культури. Відповідно до отриманих результатів емпіричного дослідження можна намітити основні тематичні розділи, які варто включити у програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформаційне суспільство, інформаційна культура, інформаційна компетентність, інформаційна та психологічна безпека |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Віктор Васильович Кириченко |
Дата подачі: | 12 Січ 2023 11:12 |
Оновлення: | 12 Січ 2023 11:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35829 |
ДСТУ 8302:2015: | Кириченко В. В. Розвиток інформаційної культури у педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Психологічний журнал. 2022. № 9. С. 25–34. |