Електронна бібліотека Житомирського державного університету

АВС-аналіз як дієвий аналітичний інструмент в системах маркетингу та менеджменту закладів ресторанного господарства

Іваненко В. О., Боцян Т. В., Клімова І. О. (2022) АВС-аналіз як дієвий аналітичний інструмент в системах маркетингу та менеджменту закладів ресторанного господарства. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі (7). С. 5–15. ISSN 2786-4820.

[thumbnail of Іваненко_Боцян_Клімова.pdf]
Preview
Текст
Іваненко_Боцян_Клімова.pdf

Завантажити (499kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 31 Січ 2023 10:24
Оновлення: 31 Січ 2023 10:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35969

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу