Михайленко Ю. П., Підгурська В. Ю. (2023) Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів на уроках читання. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу : досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року).
Мих.pdf
Завантажити (521kB) | Preview
Анотація
В освітньому процесі початкової школи посилюється роль емоційного інтелекту, необхідним стає розвиток емоцій молодших школярів, уміння керувати власними емоціями та розуміти емоційний стан інших людей. У зв’язку з цим важливого значення набуває визначення чинників, які впливають на розвиток емоційного інтелекту учнів початкових класів в освітньому просторі нової української школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 06 Лют 2023 15:26 |
Оновлення: | 06 Лют 2023 15:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36041 |