Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні аксіоми як потужний ресурс соціальної педагогіки

Вознюк О. В. (2023) Педагогічні аксіоми як потужний ресурс соціальної педагогіки. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир, С. 10–67. ISBN 978-966-485-287-3

[thumbnail of Вознюк МОНО соц пед-ка _2023 ЖДУ.pdf]
Preview
Текст
Вознюк МОНО соц пед-ка _2023 ЖДУ.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Педагогічна аксіоматика – найменше розвинений аспект педагогіки, оскільки педагогіка використовує класичні наукові аксіоми. Специфічними аксиомами педагогіки через їх гуманітарний характер, через те, що гуманітарні науки користуються нечітким знанням, можна вважати положення педагогіки: постулати, парадигми, теореми, закони, принципи, закономірності, які доповнюють один одного. Нині стає зрозумілим, що педагогіка як наука має мати свій аксіоматичний базис.

Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 19 Лют 2023 19:59
Оновлення: 19 Лют 2023 19:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36182

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу