Григор’єва Т. Ю., Мизайловська О. В., Кулак В. І. (2023) Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Т. 55 (1). С. 142–149. ISSN 2311-5491.
article.pdf
Завантажити (274kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено питання формування
основ креативного письма студентів
мовних спеціальностей з використанням
автентичних літературних творі. Проаналізовано сутність поняття «креативне
письмо». На основі аналізу наукової літератури окреслено основні характеристики
креативного письма студентів мовних
спеціальностей та визначено послідовність дій викладача в процесі організації
цього виду навчання. Особлива увага приділяється практичним аспектам формування основ креативного письма на основі
врахування навчальних стилів студентів
на заняттях з практики англійської мови.
Авторами визначено етапи формування
основ креативного письма, інтегрованого
у контекст аудиторних та позааудиторних форм роботи студентів з вивчення
курсу дисципліни, зазначеної попередньо:
підготовчий, тренувальний, етап вільного письма. Підготовчий етап полягає у
формуванні навичок здійснення письмової
мовної діяльності як креативної і допомагає автору сконцентрувати свою увагу на
проблемі, акумулювати ідеї і знайти найкращі шляхи, щоб їх висловити. Тренувальний етап реалізує діяльнісний компонент
письмової компетентності і поєднання
умінь писемного мовлення з активною
пізнавальною діяльністю студента. Етап
вільного письма полягає у висловлюванні
у письмовій формі думок, почуттів, емоцій, спонтанних ідей, незважаючи на граматику, стилістику, орфографію. Представлено практичну ілюстрацію кожного
етапу в процесі основ креативного письма
студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних
творі, конкретизовано навчальні стратегії, зокрема метакогнітивні, які набувають
цілеспрямованого розвитку на кожному
етапі на заняттях з практики англійської мови. Креативне письмо автори
вважають дієвим засобом оптимізації
формування іншомовної комунікативної
компетентності студентів мовних спеціальностей.
Ключові слова: креативне письмо,
навчальні стилі студентів, іншомовна комунікативна компетентність, автентичні
матеріали, літературні твори, студенти
мовних спеціальностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 03 Бер 2023 15:51 |
Оновлення: | 03 Бер 2023 15:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36237 |
ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва Т. Ю., Мизайловська О. В., Кулак В. І. Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2023. Т. 55 (1). С. 142–149. |