Електронна бібліотека Житомирського державного університету

"Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" — вагома компонента сучасного навчального процесу

Башманівський В. І., Башманівська Л. А., Андросович О. І. (2023) "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" — вагома компонента сучасного навчального процесу. Вісник Книжкової палати (2). С. 8–13. ISSN 2076-9326.

[thumbnail of 276397-Текст статті-636910-1-10-20230330.pdf]
Preview
Текст
276397-Текст статті-636910-1-10-20230330.pdf

Завантажити (265kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 06 Квіт 2023 08:02
Оновлення: 06 Квіт 2023 08:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36550

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу