Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лексико-граматичні особливості перекладу рекламних слоганів автомобільних компаній за допомогою вільних програмних продуктів

Башманівський О. Л., Яриновська К. Т., Лиса І. В. (2022) Лексико-граматичні особливості перекладу рекламних слоганів автомобільних компаній за допомогою вільних програмних продуктів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (98). С. 68–78. ISSN 2663-7642.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
Текст
8.pdf

Завантажити (794kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 10 Трав 2023 22:04
Оновлення: 10 Трав 2023 22:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36784

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу