Сорочинська О. А., Олійник Д. С. (eds.). (2023) Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи. Житомир: ФОП «Н.М. Левковець».
ЗБІРНИК 2023 _18.05.2023.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
У збірнику представлені результати наукового пошуку науковців, педагогів-практиків та здобувачів вищої освіти. Наукові праці висвітлюють дослідження різних напрямів удосконалення вітчизняної системи дошкільної освіти та підготовки майбутніх фахівців з дошкільеої освіти, використання інноваційних технологій, форм, методів в управлінській діяльності та в роботі вихователів. Тематика наукових матеріалів представлена 6 напрямками наукових досліджень, які охоплюють різноманітні аспекти дошкільної освіти, а саме: методологія і практика реалізації сучасних концепції, стандарту та програм розвитку дітей раннього й дошкільного віку; інновації в управлінні та методичному забезпеченні якості освітнього процесу в ЗДО; інноваційні моделі та практики інклюзивної освіти дітей дошкільного віку; технології реалізації середовищного підходу в освітньому процесі ЗДО; формування в дітей старшого дошкільного віку готовності до навчання в Новій українській школі; підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної діяльності.
Збірник наукових праць адресується науковцям, педагогам–практикам, майбутнім вихователям ЗДО, завідувачам, методистам та всім шанувальникам дошкільної освіти.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 22 Трав 2023 09:59 |
Оновлення: | 22 Трав 2023 09:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36875 |