Вишнівська М. (2023) Казка як важливий засіб мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті : теорія, практика, перспективи.. С. 92–95.
Preview
стаття Вишнівської.pdf
Завантажити (380kB) | Preview
Анотація
Одне із завдань фахівців у царині дошкільної освіти – приділяти належну увагу вихованню в дітей інтересу до традиційних казок та забезпечити вільний доступ до них; навчити малят критично сприймати різні інтерпретації казок, що сприятиме розвитку мовлення й мислення, уміння відстоювати власну думку. Мета статті – визначення оптимальних шляхів мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку засобами казки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Дошкільна освіта, мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку, фольклорна й літературна казка. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 06 Лип 2023 20:31 |
Оновлення: | 06 Лип 2023 20:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37660 |
ДСТУ 8302:2015: | Вишнівська М. Казка як важливий засіб мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті : теорія, практика, перспективи. 2023.. С. 92–95. |