Гаращук К. В., Гаращук Л. А. (2004) Особливості навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 83–86.
Preview
04gkvzsh.pdf
Завантажити (116kB) | Preview
Анотація
Висвітлюються психолінгвістичні проблеми навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня навчання загальноосвітньої школи та запропонована система вправ для навчання творчого письма.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | О.В. Роговченко |
| Дата подачі: | 14 Жовт 2008 13:05 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 16:58 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/377 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гаращук К. В., Гаращук Л. А. Особливості навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 83–86. |


